1

Temat: Avatary i Sygnaturki.

Czyli wątek, który powinien znajdować się na każdym forum. Piszemy tutaj co mamy na awatarze i podpisach. Ja stworzyłem sobie Arniego z fotki promocyjnej do T2 (mój awatar jest dostępny także na stronie). W podpisie mam cytat ze zwiastuna pierwszego Terminatora ale już myślę nad zmianą (ale o tym pomyślę dopiero w sierpniu, bo chcę umieścić w podpisie link do listy moich ulubionych filmów, którą będę aktualizował w przyszłym miesiącu).

PS: Jestem grafikiem, więc stworzenie awataru to dla mnie pikuś. Jeśli ktoś nie może znaleźć nic fajnego wystarczy się tu odezwać. Np. MAL-FILM wypowiadasz się tu dość często a masz paskudny awatar (słaba jakość). Nie chcesz czegoś nowego? Wystarczy słówko. wink W razie gdybyś się zdecydował przygotowałem lepszą wersję twojego obecnego:

http://img193.imageshack.us/img193/3383/awdlamf.png

THIS WEAPON WILL BE CALLED...
                        THE TERMINATOR

2

Odp: Avatary i Sygnaturki.

Ale fajne , faktycznie 100% lepsze . Podoba mi się  , kurde naprawdę jesteś cudotwórcą , no no , to już jest profesional Juby .

3

No to ustaw, będzie przyjemniej patrzeć z kim gadam. wink

THE TERMINATOR

4

i JAK ?

5

Zajebiście w mordę jeża. big_smile

THE TERMINATOR

6

a ja nie mam ani avatara ani podpisu big_smile . Może niedługo się to zmieni wink

7 (edytowany przez MAL-FILM 2012-07-16 20:33:01)

I jest tak jak chciałem w końcu . Zajebista rozdzielczość i Avatar , Juby jest fachowcem udowodnił to .
Juby  , dzięki za avatara , jesteś wielkim profesjonalistą .

8

Po blisko roku noszenia na awatarze mojej ulubionej fotki promocyjnej z T2 planuję zmianę. Mam już nową grafikę na oku do wykorzystania, ale wiążę się z tym problem - słabo wygląda, kiedy jest mała. Stąd moje pytanie do Axelio: Czy dało by radę zmienić na forum rozmiar awatarów do 150x150, albo chociaż do 120x120?

THE TERMINATOR

9