Temat: Przywitaj się

Witam serdecznie. Niezmiernie cieszę się że taka strona powstała i życzę administracji sukcesów. Pozdrowionka!

2

Odp: Przywitaj się

Witamy, witamy i dziękujemy za życzenia. Thanks również za założenie tego wątku (już dawno powinien powstać taki, w którym przedstawiać mogliby się nowi użytkownicy.). wink

THIS WEAPON WILL BE CALLED...
                        THE TERMINATOR

3

W takim razie proponuję zmianę nazwy tematu na "Przywitaj się"

4 (edytowany przez Olagfigh 2012-02-21 13:29:54)

No tak... jak zwykle taki temat znajduję na forum dopiero gdy napiszę już kilka postów.
Mam prawie 20-lat, studiuję informatykę i chciałbym kiedyś zaprogramować własnego terminatora kuchennego tongue. Interesuję się fantastyką (głównie fantasy), filmami i muzyką. Czytam książki, słucham muzyki (czasem tylko instrumentalnej), gram w gry komputerowe i planszowe oraz udaję, że się uczę.
Jeśli chodzi o wspomniane wyżej formy rozrywki to mam swoje ulubione pozycje. W grach jest nią Morrowind, a w filmach Terminator 1 i 2 które uważam za arcydzieła kina akcji/science fiction.

Cóż... pozostaje mi jedynie dodać: "Witajcie!". Mam nadzieję, że nasze dyskusje będą owocne.

T1: 10/10; T2: 10/10; T3: 2/10; T4: 6/10; T:SCC: 5/10

5

Axelio napisał/a:

W takim razie proponuję zmianę nazwy tematu na "Przywitaj się"

To nie propozycja, skoro bez żadnej odpowiedzi zmieniłeś nazwę. tongue

THE TERMINATOR

6

Witam. Na forum zaprosił mnie Axelio, z którym się znam już kawałek. Mam 16 lat, jestem początkującym kolekcjonerem filmów. Głównie lubię klasyki, takie właśnie jak Terminator czy Rambo. Moją ulubioną serią, jest licząca 28 części seria o Godzilli.
Pozdrawiam

7

Jakby ktoś założył wątek "ogólnie o filmach" to mógłbym podyskutować z tobą o Godzilli, widziałem z nią 16 filmów (4 z serii Shōwa, wszystkie 7 Heisei, 3 Shinsei, amerykańską wersję oryginału, oraz film Emmericha). big_smile

THE TERMINATOR

8